הסיפור של צ’או

“ללמוד באיטליה תמיד היה החלום שלי, אך הנחתי שזה מסובך, יקר ובעיקר מיועד רק לצעירים שמגיעים ממשפחות סופר עמידות. לבסוף בהיותי בת 21 ויתרתי על החלום והתחלתי לימודי תואר אחר באוניברסיטאת תל אביב” מספרת אור הדר מייסדת מרכז הלימודים צ’או איטלי.

בדומה לאור, צעירים רבים מעוניינים ללמוד באיטליה מקצועות שונים כמו ארכיטקטורה, רפואה, וטרינריה ורפואת שיניים אך מוותרים על כך כיוון שחוששים שמדובר בתהליך מסובך הכרוך בעלויות גבוהות ונובע בעיקר מחוסר מידע זמין באיטנרנט. 

“בשנה השלישית של התואר שלי באוניבריסטאת תל אביב שמעתי ממכרים על סטודנטים ישראלים שלומדים באיטליה. מפה לשם, איתרתי את הפייסבוק שלהם, התחלתי לשאול שאלות ולהבין שהגעה לאיטליה לצרכי לימודים זה נושא ממש לא מסובך והעלויות ממש לא בשמיים” מספרת אור.

לאחר שאור למדה בצורה עצמאית אודות התהליך של מעבר, הפקת ויזת לימודים וקבלה לאוניברסיטאות באיטליה היא הגשימה את החלום, הגיעה לבדה לאיטליה והתקבלה לאוניברסיטה. 

מיד עם המעבר לאיטליה ב2015, אור הקימה את הבלוג צ’או איטלי בו היא שיתפה בתהליך שעברה ואת הידע שרכשה לטובת הסטודנטים העתידיים שמגיעים ללמוד באיטליה. 

כיום, מרכז הלימודים של צ’או איטלי הממוקם בראשון לציון משמש כחלל בו מתקיימות הרצאות פתוחות לקהל המועברות על ידי סטודנטים ובוגרי לימודים באיטליה.  מלבד זאת, אנו בצ’או מקדמים ומשתפים פעולה עם סטודנטים באיטליה על מנת להמשיך ולעלות מידע מעודכן ולהנגיש את הדרך שלכם ללימודים באיטליה. 

אנו מזמינים אתכם לגשת ללשונית מידע שימושי בתפריט של האתר, להתחיל לקרוא ולסלול את הדרך שלכם לאיטליה.